2011. május 10., kedd

Nalini Singh: 
Angyalvér – 
Angyali vadász 1.


"A vámpírvadász Elena Deveraux tudja, hogy ő a legjobb a szakmában - abban viszont már egyáltalán nem biztos, ez elég is lesz ahhoz, hogy túlélje legújabb megbízatását. Megbízója, a világot irányító arkangyalok egyike, Raphael fenyegetően vonzó, de az évezredes hatalom kegyetlenné tette. Elena tehát nem hibázhat, ha kedves az élete - még akkor sem, ha lehetetlen feladatot kell megoldania. Még ha a vadászatot meg is ússza ép bőrrel, lehet, hogy az arkangyal csábító hatalmának nem tud ellenállni. Márpedig ha az angyalok játszani kezdenek, gyakran megtörik halandó játékszereiket..."

Nagyon féltem ettől a könyvtől. Nem is olvastam utána, aztán pedig bejön egy olyan világ ahol az angyalok irányítják a vámpírokat. Az első reakcióm az volt, hogy mindjárt abbahagyom, de hajtott a kíváncsiság, hogy vajon mit hoz ki belőle az írónő. Mikor már kezdett beindulni az eseménysorozat el kellett szakadnom tőle egy kis időre, ami nagy szívfájdalmat okozott, de így legalább fokozta bennem az izgalmakat.
Az Elena-Raphael szál annyira nem okozott meglepetést, az elejétől sejteni lehetett, hogy majd összejönnek, a kérdés már csak az volt, hogy hogy és mikor. A mellékszereplők voltak itt a kedvenceim (még többet ha kérhetném Dimitriből és Méregből),  illetve Raphael. Főszereplőnőnk nekem eléggé hajazott Anita Blake-re, és ez sajnos ott is maradt bennem, de nem tudom eldönteni, hogy ez Singh szempontjából jó-e vagy rossz. Mindenesetre a nyomozás tetszett, bár nem volt az a nagyon érdekfeszítő, és a végére teljesen átszellemültem ebbe az arkangyalok irányította világba. Elena múltja érdekes volt bár ez megint csak egy Anita párhuzam, az Urrammal való kergetőzést élveztem, és kedvenc résznek Raphael majdnem elhalálozását mondanám. Kicsit hiányoltam a Hetek tagja jobban megismerését, arra kíváncsi leszek, remélem, hogy az írónő által mi is jobban megtudjuk majd ismerni őket. A végén meglepődtem Elena sorsán, azt hittem még húzni fogja Singh egy darabig, és az is tetszett, hogy nem intézte el a gyógyulását egy pillanat alatt.

4,5 pontot adnék rá az 5-ből.

                                                                                                           Giselfull

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése