2011. május 21., szombat

J. R. Ward:
Síron túli szerető - 
Fekete Tőr Testvériség 2.


"Rhage a Fekete Tőr Testvériség legveszélyesebb vámpírja. Nincs nála keményebb vagy gyorsabb harcos, és telhetetlenebb szerető sem. Kegyetlen átok sújtja, amelyet az Őrző szabott ki rá. Lelke sötét oldalával viaskodik, és ha egyszer alulmarad, az végzetes következményekkel jár… A gyönyörű Mary Luce Rhage védelemre szorul. Már évekkel ezelőtt elvesztette hitét a csodákban, mégis kétségbeesetten küzd annak a férfinak az oldalán, akit szeret. Az örök szerelemért. Az örök életért."

Szerencsémre meg tudtam venni az első három kötetét egyszerre, így egy huzamba ki is tudtam őket olvasni. Rhage és Mary kapcsolata az elején nagyon klisésen hangzik. Nem mondom azt, hogy ezt az érzést teljesen el tudta feledtetni velem az írónő, de hajlandó vagyok neki elnézni. Tetszett az első találkozásuk, az összefüggések, Rhage hátán lévő sárkány (bár ezzel kapcsolatban volt talán a legfeltűnőbb a klisés vonulat) illetve az alantasos részek is érdekesebbek voltak mint az előző kötetben.
Itt megint csak több szemszögből követhettük az eseményeket és bejött egy újabb karakter is, John. Annyira, de annyira nem akart leesni nekem, hogy ki is ő valójában, hogy csak drága Ippi rávezetésével sikert rájönnöm. Erre igazán nem számítottam és nagyon meglepődtem, de közben az írónőt is dicsérném ezért a nem várt fordulatért.
A vége lett talán csak egy kicsit elkapkodva. Az Őrző ultimátumot ad Rhage-nak, aki természetesen annak alapján dönt, hogy mi a jó Marynek, de nem éreztem azt, hogy most ezzel akkora nagy fájdalmat okozott volna, pedig ez elvárható volt, hisz tudjuk, hogy mi volt a két választási lehetőség. Persze, ehhez az is hozzátartozik, hogy teljes happy endre számítottam, ami meg is történt még egy kis egyszerűsítéssel az Őrző részéről, de lehetett volna ez még jobb.
Pluszt pont jár azért, mert itt már elkezdte felvezetni Bella és Zsadist kapcsolatát, méghozzá nem kis kedvcsinálót alkotott meg, hogy tovább olvassam.

Ward fejlődött az előző kötethez képest és ezt még csak fokozni fogja a következőkben.

4,5 pontot adnék rá az 5-ből.

                                                                                                          Giselfull

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése