2011. május 15., vasárnap

Ally Carter: 
Ha megtudnád, hogy szeretlek, meg kellene öljelek


"Cammie Morgan a Kivételes Ifjú Hölgyek Gallagher Akadémiájának diákja. Tipikus lányiskola ez, amennyiben szokványosnak tekinthető, hogy a tanulók harci művészeteket, valamint a kémiai hadviselés legújabb módjait sajátítják el, és CIA–kódok feltörésével szerezhetnek plusz krediteket. Cammie Morgan kémnek tanul. Tizennégy nyelven beszél folyékonyan, és hétféleképpen képes puszta kézzel megölni valakit, de minden tudománya csődöt mond, amikor találkozik egy hétköznapi fiúval, aki őt ugyanolyan hétköznapinak hiszi, mint bármelyik másik lányt…"

Régóta szemezgettem ezzel a könyvel, de valahogy mindig egy másikat vettem elő helyette, egészen mostanáig.
Az elején hozzá kellett szoknom Carter stílusához, de ez úgy tíz oldal után meg is történt és folyton hajtott előre a kíváncsiság.
Amit nagyon kiemelnék, hogy teljesen tudtam azonosulni Cammie-vel, és az egésznek a hangulat átjött. Mikor sírt nekem is kedvem támadt hozzá, mikor nevetett vele együtt húzódott mosolyra a szám. Gyakran elámultam azon, hogy hogy tud ilyen gyönyörű mondatokat alkotní Carter. Mind emellett a karakterek szerethetőek voltak, a közepe felé már Maceyt is kedveltem, a többiek pedig már az elejétől kezdve szimpatikusnak bizonyultak, beleértve Josht is. A kapcsolatuk Cammie-vel hihető volt, a kis beállt csöndek a megismerkedésüknél, hogy félénkek voltak és persze a szülőknél való bemutatkozást is élveztem. Ez így megy a mindennapokban is leszámítva talán a kémesdi részeket, de ki tudja a mai világban? Bármi megtörténhet. Azt viszont nem szerettem, hogy hazudik. Szegény srácnak össze kellett törnie a szívét, de azért még hátha előfordul a második kötetben is. A végére azért tisztázódtak köztük a dolgok, de az a rész a teával..
Ismét csak előjöttek a könnyeim Bex apukája esetében, de utána azért meg lett az a szívszorító megkönnyebbülés. Tetszett, hogy jobban megtudtam ismerni ezt a világot, hogy hallhattam jó pár érdekességet, a bevetések és már maga az,hogy részese lehettem az írónő által írott világnak.

4 pontot adnék rá az 5-ből.

                                                                                                            Giselfull

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése