2011. április 12., kedd

Meg Cabot: 
Misztikus szerelem


"Az Avalon gimi első látásra tipikus amerikai sulinak tűnik, tipikus diákokkal, mint például Lance, a focicsapat hátvédje, Jennifer, a pom-pom lány vagy Will, a csapatkapitány, a diákönkormányzat elnöke és egyáltalán, a legmenőbb srác a suliban. Csakhogy az Avalon gimiben senki sem teljesen az, aminek látszik... ahogy arra Ellie-nek, az új lánynak fokozatosan rá kell döbbennie. Vajon neki magának milyen szerepe lesz az egyre sűrűsödő drámai eseményekben? És vajon közbe tud-e lépni annak érdekében, hogy ne következzen be a tragédia?"

Nem nevezném egy szokványos könyvnek, de az tény, hogy nekem  már az elejétől kezdve megtetszett. A történet felépítés jó, a karakterek kidolgozottak, van benne egy kis rejtély és a reinkarnáció is feltűnik a  színen, mi több elég fontos szerepe lesz benne.
Elliesuliba való beilleszkedését élethűnek találtam, és a két főszereplő közti kapcsolat szintén jól volt megírva. A történetben azért ki lehetett találni, hogy ki kicsoda, ez főleg a Will, Lance, és Jennifer háromszögre értem. Nagyobb fejtörést Ellie kiléte okozott, amit nem tudtam kitalálni, de ehhez hozzájárult a nagyobb Arthur király ismertem hiánya is. A gonoszt végül legyőzte a jókat körüllengő "aura" és mindenki boldog élt tovább, most már a megszerzett tapasztalatok között. 
Összességében egy nagyon jól megírt könyv volt, ritkaság az ilyen történet felépítés. Kedvenc karakternek a főszereplőinket nevezném, a történetből pedig kiemelném az első találkozást, a medencés jeleneteket, és minden olyan részt ahol egyszerre szerepelt Ellie és Will.

4 pontot adnék rá az 5-ből.

Megjegyzés: a maga műfajában megérte volna a maximális pontot, de mikor a főhősnőnk rájön az igazságra(a tanára lakásában és jelenlétében) akkor azt a részt egy kicsit el kapkodottnak éreztem.

                                                                                                        Giselfull

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése