2011. március 29., kedd

Suzanne Collins:
 Futótűz


"A Kapitólium dühös. 

A Kapitólium bosszúra éhes. 
A Kapitólium vért akar látni. 
És az igazi harc csak most kezdődik. 
Katniss és Peeta megnyerték az Éhezők Viadalát, így ők és a családjaik megmenekültek az éhezéstől, de a fiatalok nem ülhetnek nyugodtan a babérjaikon. Vár rájuk a hosszú Győzelmi Körút, ismét csak a tévénézők árgus szeme előtt. 
A kötelező udvariaskodás unalmát azonban döbbenet és félelem váltja fel, amikor hírét veszik, hogy lázadás készül a Kapitólium ellen. Snow elnök sosem habozott lesújtani az engedetlenekre, és most is ott csap le, ahol senki sem várja. Emberek halnak meg, családok lesznek földönfutók, Katniss és Peeta pedig újabb küzdelemre kényszerülnek, ahol a tétek még nagyobbak, mint korábban."


Nagyon vártam ezt a részt, és lényegében azt is kaptam, amit szerettem volna. Collins tartotta a szintjét, a fordulataitól tátva maradt a szám és csak úgy mint az előzőt, ezt is egyhuzamban olvastam ki. Az arénás rész Az éhezők viadalában jobban tetszett, de itt nem ezen volt a hangsúly, így nem bánom. Gale-ből is kicsit többet kaptunk, aminek örülök, viszont Peetát egyre jobban kedvelem, szóval most döntetlenre állnak. Haymitch mindennek ellenére kedvenc, ellenállhatatlan bárki bármit is mond. :)
Örültem a sok új szereplőnek, Finnicket és Beetee-t hamar megszerettem, de a legtöbb kiválasztott szimpatikus volt.
Az elnököt a rózsáival, a fenyegetéseivel, a mindenével együtt megvetettem és utáltam. Team Katniss*

4,7 pontot adnék rá az 5-ből.
                                                               Giselfull

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése