2011. március 11., péntek

Filmkritika

Hétmérföldes szerelem

  Nem igazán tudom értékelni a filmet, mivel a 103 percből csak annyi maradt, hogy a főszereplő srác grizzli medve kinézetű haverja a galambok párzásáról beszél.
  A történet egy fiatal pár kapcsolatán alapul Erinén és Garrettén, akik egy bárban ismerkednek meg és már aznap este a srác lakásán kötnek ki ahol az aláfestői zenének köszönhetően felnőttek módjára elszórakoznak. A történtek után megegyeznek, hogy mivel egyikük se szeretne komoly kapcsolatot maradnak csak az egyszerű randizgatunk és jól érezzük magunkat dolognál. Mivel Erint az egyeteme visszaszólitja San Fransiscoba párosunk kénytelen elválni egymástól, de mivel 6 hét után jobban elmélyültek közöttük a dolgok megegyeznek a már sokak számára oly sok nehézséget okozó távkapcsolatban. Na és ezután jönnek csak a nehézségek... :)


Mint már fent is említettem a film nem nyerte el különösképpen a tetszésemet. Némelyik poén nekem kicsit erőltetettnek tűnt, mintha túlságosan is a "romantikára" akarták volna helyezni a hangsúlyt. Bár megjegyezném, hogy az ebédlő asztalos jelenetnél azért hangosan felnevettem. Amikor a hármas fogatunk társalgott többször is megemlítették a "barna mackójukat" ami nekem egy idő után kicsit sok volt.
Maga a téma feldogozása nem is volt olyan rossz. Igaz nekem még nem volt távkapcsolatom,de eltudnám képzelni, hogy engem is ezek a gondolatok nyomasztanának és én is pont úgy szenvednék.
A színészi játék nem volt kiemelkedő, viszont a főszereplő párosban megvolt az a bizonyos harmónia és összetartás ami hozzájárul egy tartós kapcsolathoz. A kedvenc karakterem Erin nővére volt akit Christina Applegate alakított. Szerintem tökéletesen eltudta alakítani a tisztaság mániás, aggódó nővérkét.
Hatalmas tiszteletem övezi a rendezőket, mivel tökéletes zenekart találtak a filmhez szolgáló zenei alapként. A The Boxer Rebellion zenéje pontosan beleillett azokba a jelenetekbe ahol hallhattuk őket. 
És így visszaolvasva azt veszem észre, hogy nem is csak a galambok párzása nyerte el a tetszésem a filmben.

Összességében számomra egy 1x megnézős romantikus film, viszont ez ne tántorítson el senkit attól h ne nézzenek bele a filmbe. Ha nem is az egészet hanem csak a záró jelenetet, mert az ott van a toppon ;)

                                   5/3.8

                                                                                                                                             Ippi
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése