2011. augusztus 17., szerda

Lauren Kate: 
Kitaszítva


"Van valami fájdalmasan ismerős Daniel Grigoriban. A rejtélyes és zárkózott fiú azonnal felkelti Luce Price érdeklődését, amint a lány meglátja a Sword & Cross bentlakásos iskolában. Ő az egyetlen jó dolog az intézményben, ahol tilos mobiltelefont használni, a többi diák nehéz eset, és minden mozdulatukat biztonsági kamerák figyelik. Csakhogy Daniel nem akarja, hogy bármi köze legyen Luce-höz, és mindent megtesz, hogy ezt nyilvánvalóvá is tegye a lány számára. De Luce nem képes lemondani róla. Úgy vonzza a fiú, mint az éjjeli pillangókat a tűz fénye, és muszáj kiderítenie, amit Daniel olyan elszántan szeretne titokban tartani..."

Nem számítottam egy kiemelkedő kötetre és nem is azt kaptam.
A karakterek igencsak érdekesek voltak. Luce nem nőtt annyira a szívemhez, ő is azokat a tipikus, klisés hibákat követte el, amik nekem nem szimpatikusak (a két fiú közti választást, illetve amikor hagyja, hogy Cam megcsókolja, miközben ő már Daniel párti). A srácokat kedveltem, Camen néha nem tudtam kiigazodni és ez tetszett. Érezhető volt, hogy valami nincs rendben vele, de mégis bizonytalan voltam. Az elején még ő volt a favorit, de ahogy jobban megismertük Danielt már nehezemre esett választani, aztán pedig Dan át is vette a vezető szerepet.
Viszont a vége annyira nem tetszett. Kicsit az felhúzza az értékét, hogy Penn meghalt. Még nála is azt hittem, hogy be fog vetni valamit az írónő, de szerencsére úgyhagyta. Nem tetszett, hogy sorra kerülnek elő az angyalok, hogy harcolnak egymás ellen, de közben meg szobatársak és jó haverok. Nekem ez valahogy nem fért bele a képbe. Illetve mit keresnek ők egy javítóintézetben? Nyilván sok más hely van ahol szívesebben töltenék el az idejüket az örökkévalóságban (bár ez már inkább csak szőrszálhasogatás).
Összességében egy átlagos tini könyvnek mondanám, ami olvastatta magát, de nem ragadott meg különösebben.

4 pontot adnék rá az 5-ből.

                                                                                                          Giselfull

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése