2011. július 5., kedd

Nalini Singh: 
Látomás


"Az Elcsendesedés ridegségében élő Faith NightStar képessége még a mentálok között is különleges: a lány a jövőbe lát. De amilyen értékes a tehetsége, olyan sérülékeny az elméje. Sötét víziók gyötrik, vért és halált lát - és valami még fenyegetőbb dolgot: érzéki gyönyört. Márpedig őt a legkisebb érzelem is az őrületbe taszíthatja. Vaughn D Angelo a DarkRiver alakváltó falka tagja. Vadabb a többi falkatársánál, jaguár énje uralkodik rajta. A benne lakó macska pedig Faith-t szemelte ki prédájának, még akkor is, ha a vonzalma megölheti a lányt. Faith képességeit sok mentál a saját céljára akarja kihasználni. Ehhez irányítaniuk kell őt, és minden áron távol kell tartaniuk Vaughntól."

Visszakerültem romantikus hangulatba. Az első könyv sikertelenségét számomra leginkább ennek hiánya okozta. Akkor nagyon benne voltam a gyilkosos-öldösős témájú könyvekbe, így a várva-várt hatás is elmaradt, de most új lappal indulhatunk.
A két főszereplőt kedveltem (habár nem voltak annyira kiemelkedő karakterek), de valahogy Vaughn felé húzott a szívem. Legjobban ismét a mentál politika tetszett benne, főleg mikor Faith-et kiszemelte a Tanács, erről még hallottam volna.
Anthony apucit nagyon bírtam, ő az egyik kedvenc, illetve Judd, Dorian és Clay. Örültem, hogy viszontláthatom Saschát és Lucast, annak ellenére is, hogy nem lettek a kedvenceim. Eseményeknek híján voltunk, de azért lekötött és kíváncsívá tett.
A következő kötetet pedig nagyon várom, Judd miatt. :D

4,3 pontot adnék rá az 5-ből.

                                                                                                          Giselfull

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése