2012. január 2., hétfő

Ally Carter: 
Görbüljek meg, ha igazat mondok


"Miután Cammie Morgan, a Kaméleon, kénytelen volt lemondani első barátjáról, Josh-ról, megfogadta, hogy soha többé nem sodorja veszélybe társait és az iskoláját; zavartalan félévre vágyik. De ezt könnyebb mondani, mint megtenni, ha az ember a CIA örököse és a Kivételes Ifjú Hölgyek Gallagher Akadémiájának diákja… A tanárok titkolóznak, az öreg kastélyba titokzatos vendégek érkeznek, és a Csipkebokor fedőnévről sem tudni, mit takarhat… Megtarthatja-e a lány fogadalmát? Cammie és a barátai falakon másznak át, kémkednek, hogy kiderítsék az igazságot. Bár bíznak képességeikben, ez alkalommal a Cammie szívéért és szeretett iskolájáért folytatott harc keményebb, mint valaha…"

Az első kötet elolvasása után kicsit féltem belekezdeni a következőbe (de csak mert nem akartam csalódni), így el is húztam az időt, pedig nem kellett volna. Carter az elejétől kezdve a végig teljesen magával ragadott, lekötötte a figyelmemet és legközelebb már csak arra eszméltem fel, hogy vége lett. Zach-kel kapcsolatban a gondolataim kuszák voltak és ez tetszett. Az írónő elérte, hogy Cammie-val együtt én is bizonytalan legyek.
A vizsgákat nagyon élveztem, érdekeletek a kütyük, a szereplőket még jobban megkedveltem. Örültem Joshnak, habár már Zach átvette a vezetést, mégis ahogy Cammie összehasonlította őket, én is elgondolkoztam, a véleményem azonban nem változott.
Nem is húznám tovább az időt és egyébként sincs mivel, ez egy könnyed olvasmány, ami letehetetlen.

5 pontot adnék rá az 5-ből.

                                                                                                       Giselfull

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése